Jävel

Det är för svårt att nå nedersta raden på ögonstyrningen.
Det är för svårt att få assistenterna att förstå vad jag menar.
Det är svårt att vara en förlamad mamma.
Det är alldeles för svårt att bara ha ett skriftspråk.
Det funkar inte.
Då blir det jäveln efter varje substantiv.
Hårt hopbitna käkar.

#1 - - Ylva La:

Aj aj. Inte bra.
Har inte mycket annat att komma med än ett nytt filmtips på Svt play: Min pappa Toni Erdmann. Eller har du redan sett?

Svar: Sett. Den är rolig.
Harpasione

#2 - - sven Lind:

Strunt i nedersta raden Tina. Gör som Seasick Steve som spelar den bästa bluesrock av alla men BARA på tre strängar. Vem f-n behöver nedersta raden. Låt oss gissa oss fram till vad du menar och skriv från näst nedersta raden och lyss på Seasick Steve

https://www.youtube.com/watch?v=S-vSZFEWHlo

Seasick är nästan lika underbar som du Tina

Kramar från en snödriva i Mora i vinterskrud och minus 10

#3 - - Elisabeth Rönnqvist:

Vilken urkraft du är! Skönt att ta del av dina tankar! Har du någon i din närhet som kan hjälpa till att sammanställa dom, minns din senaste bok med glädje!
Kramar från Elisabeth

Svar: Jag tror inte att något förlag vill ge ut en uppföljare, för den första sålde uruselt.
Harpasione

#4 - - Elisabeth Rönnqvist:

Det var trist att höra! Det känns litet trist att skriva: Ha det så gott, när jag känner till hur du har det, men du förstår säkert att jag menar väl, så

Ha det så gott!

Vänliga hälsningar och kramar från Elisabeth