En kommentar

Minst hundra personer har läst och jag har ingen aning om hur de reagerade.
Jag ger upp.
Skitsamma.
#1 - - Anna Margareta:

Jo jag läste och jag visste inte vad jag skulle skriva.
Ledsen för det. Oftast är det så.
Önskar dig en fin dag och att du inte lider av värmen (som i alla fall vi har är i Kalmar).
Hej!

#2 - - Ylva La:

Ge inte upp. Vi kanske kommer igång, efter lite betänketid.

Jag tänkte mest på lucianattlinnet - varför hade han det?

#3 - - Pia :

Jodå. Jag har läst jag med. Men vet inte vad jag ska svara. Är det ens en fråga? Du berättade ett minne. Jag kan inte annat än säga jaha. Vill du ha moraliska aspekter? Jag har ingen moral så det kan du inte få av mig. Eller har jag moral? Då är den typ, låt folk göra vad de vill så länge det inte skadar någon.

#4 - - Anna B:

Jag läser din blogg som en bok och kollar ofta om det finns ett nytt blad. Jag har lyssnat på ditt sommarprat tre gånger och rekommenderar det och bloggen till utvalda i min närhet. Jag vill skriva något till dig men kommer aldrig på vad jag ska skriva.

#5 - - Jenny:

Läst vaddå??? Jag fattar inte? Var det sex-grejen du menade. Jag ska kommentera. Ska bara formulera mig.

#6 - - Helen:

Nej, snälla gör inte det. Ska bli bättre på att kommentera. Jag tänkte mest på att det är trist att jag aldrig kommer ihåg några drömmar-man missar ju en del spännande saker när man glömmer!

#7 - - LenaH:

Hej hoppas du fortsätter , jag läser allt men har inte kommenterat så många fånger. Bra att du ryter i till oss så vi skärper oss.

#8 - - Irving:

Jag läste också och tänkte osökt på 6:e december....Kram

#9 - - Markus Schulz:

Du är bra!
Kram/Markus

#10 - - Anonym:

Saknar dig❤️

#11 - - O:

En förklaring till att så få skriver något kan vara att det är svårt att komma förbi "robot-kollen"

#12 - - Anonym:

Och lika lite som vi har krav på dig om vad du skall skriva och när du skall skriva så jag tycker om dina inlägg när det kommer.

#13 - - Jenny:

Min kommentar försvann....
Men å andra sidan får du vara glad att någon läser. Ingen läser min blogg längre. Jag är lätt att tröttna på. Det är inte du