Män

Jag tycker om att umgås med män, diskutera med män, lyssna på män.
Män är ofta starka, smarta och snygga.
Och roliga!
Män gör filmer, musik och poddar, som jag uppskattar.
Alla som jag har varit kär i är män.
Vackra sköna coola män.
Ärliga och raka män finns det gott om.
Det är nästan det bästa.
#1 - - Markus Schulz:

Själv tycker jag om kvinnor, men minns inte riktigt längre varför.

#2 - - Pia:

Hej. Jag håller med dig. Vet inte om jag törs skriva det men så många kvinnor är så fruktansvärt ointressanta för mig. Diskutera kakrecept och köksgardiner. Extrapriser och Postkodmiljonären. Inte mina grejor liksom. Givetvis finns bra kvinnor också. Men jag träffar så många tråkiga av någon anledning,,,,

#3 - - Jenny :

Nja, inte riktigt min inställning
Men det är lättare ibland med män. Men kvinnor är snyggare

#4 - - Maggan:

Me too, Tina. Jag älskar också män. Kanske beror det på att jag som barn mest lekte med pojkar och lärde mig lite deras sätt att tänka. Så har jag också jobbat ihop med män och jag älskade det. Men inte macho män, utan män med kvinnliga sidor, som kan visa känslor och prata om dem, kunna gråta och visa sårbarhet. Det tycker jag är coola män. Jag är ingen feminist i den bemärkelsen att jag står på barrikaderna med knuten näve. Även om jag avskyr våldsbrott som utförs av vissa män och måste bekämpas. Me too rörelsen har många fördelar men även nackdelar tycker jag. Men nu, Summertime.

#5 - - Ylva La:

Jaha, där kom den. Mitt i nyllet när man minst anade!


Svar: :-D
Harpasione

#6 - - Anneli:

Ja dom är bra att ha ibland =)

#7 - - Björn:

En får liksom tacke så mycke för de orden. Det är så mycket motsatsen som hörs nu för tiden