Radioprogrammet

1
Nu har vi spelat in texten till programmet, jag och min syster.
Det ska sändas 17 april.
Jag tror det blir klockan elva.
Det känns lite tomt.
 
#1 - - Markus Schulz:

Jag kommer i alla fall att lyssna!
Markus

#2 - - Ulla Käll :

Jag ska lyssna på ER

#3 - - Anna:

Den 17 april är inbokad! Ser fram emot att få höra dig/er.

#4 - - Mia:

Det vill jag verkligen höra!

#5 - - O:

Vill gärna höra på programmet. Vilken radiokanal?

Svar: Svenska berättelser, sänds 17 april kl 11 04 i p1
Harpasione

#6 - - Maggan:

Såklart att jag ska lyssna. Spännande. Förstår känslan av tomhet när man haft kul med ett projekt och när det är över. Bara att se fram emot nya projekt.

#7 - - Håkan:

P1 17 april 11.04 enl. tablån.
Hörde en reklamsnutt idag.
Ska bli kul att lyssna på.

Svar: Tack! Så
Harpasione

#8 - - Irving:

Spännande! Kram till er båda

#9 - - Nyinflyttad Örebroare Eva :

Fick en fantastisk samplanerad färdtjänstresa nyss – med spontan guidning om gator och gatunamn så jag kunde bygga ut Örebrokartan i mitt huvud. Jag ser inte längre något och har nyss flyttat in i kommunen – bara färdtjänst och några timmar syninstruktör är det stöd jag fått hittills. Då är det gott att det finns människor som ni som jag fick så mycket av under några minuter i samma buss! Kartan i mitt huvud fick flera nya stråk och gatunamn och jag fick ett varmt välkomnande till stan och en tryckt bok.Tack för fantastiskt möte och jag ska lyssna på Play - där väl programmet kommer att ligga? - på onsdag efter jobbet.


Svar: Tack för sällskapet!
Harpasione

#10 - - Anonym:

Jag ska också lyssna på er.

#11 - - Kerstin Eklöf :

Tack TINA för ett mycket intressant program i dag. Kram och Glad Påsk..

#12 - - O:

Tack för det trevliga radioprogrammet alldeles nyss. Glad Påsk!

#13 - - Pia:

Av en slump råkade jag knäppa på radion, blev väldigt berörd, så nu sitter jag här och läser din blogg!