Säg det

1
1
1
 Du måste ju kåta upp mig först.
Varför sa jag inte det?
Tycker du om min kropp, så visa det,
med dina fingrar och läppar.
Det sa jag inte.
Lätta fingrar längs armarna, ryggen, skinkorna.
Visste jag ens att jag ville det?
Tyckte han om mina armar,
så som jag älskade hans lena hud vid nyckelbenet?
Det sa jag.
 
#1 - - Mia:

Tack för tipset, men, inte lätt att få sagt. Rädd för svaret, kanske.

Svar: Om du har någon att säga det till, så måste du faktiskt göra det.
Harpasione

#2 - - Maggan:

Jag tycker du skriver modigt och ärligt
Vilket härligt instragram du har, vad innebär gammelmoster? Din systers barnbarn? De små, finns inget så underbart som att få hålla en liten i sin famn Och härliga musikupplevelser

#3 - - Irving:

Du är faktiskt en rätt bra poet, har du tänkt på det? KRAM

Svar: Tack! Ögonstyrningen gör att jag tvingas tänka efter och komprimera. Det är nog det som gör det.
Harpasione