Mycket att göra

1
Jag lever,
men jag har mycket att skriva.
Det kräver lite eftertanke dessutom.
Och så vill Lungkliniken träffa mig och mina respiratorer.
Och så måste jag till apoteket och systemet för att fylla på förråden.
Ögonkliniken nästa vecka, kräver också en del skrivande i förväg.
Byta track nästa fredag, och då måste jag passa på att väga mig på neurologen.
Inte så lätt att väga en totalförlamad,
men det finns en särskild våg på en golvlyft.
Dietisten frågar efter vikt när jag behöver nytt recept på sondmat.
Jag har smitit genom att påstå att den är oförändrad, i flera år, men nu räckte inte det...
Slutbabblat.
 
#1 - - Kajsa:

Tack för att du orkar skriva! Lycka till med alla dina möten.
Kram! Här ska vi faktiskt få musslor ikväll och då tänker jag på dig!:)

Svar: Gott! :-)
Harpasione

#2 - - Anna:

Håller med föregående talare/skrivare. Fast inga musslor här, dem hoppar jag över. Började bli lite (läs "mycket") orolig då du inte gjort några inlägg på Instagram heller, inte sen den 10 februari. Det är så trevligt att följa dig där. Lycka till med allt det du ska göra.