Främling

1
Jag ser på leendet
när jag möter nya människor
om de tror att jag har hjärnan i behåll.
De flesta tvivlar på det.
För det mesta har jag inget annat val än att låta dem tro det.
Det gör ingenting.
 
 
#1 - - O:

Sorgligt nog är det många som tror att den som sitter i rullstol varken hör eller förstår något. De skulle bara veta vilken skarp hjärna du har!

#2 - - Irving:

Jag håller verkligen med O i kommentaren ovan- en mer skärpt och smart person än du är svårt att hitta. Du är liksom allround smart, du tänker verkligen något varv till för att hitta din åsikt. Det borde fler göra. Kram

#3 - - Maggan:

Vi som följer dig i vått&torrt...Vi vet ju-vilken otrolig smart person du är, vilka skarpa tankar du har och hur fantastiskt du kan formulera dem. Så otroligt mycket du lär ut. De där andra....de som tror att att du ingen hjärna har, de bryr vi oss inte om ett skvatt. Kram

#4 - - Annika:

Tycker det är jobbigt när man ser på folk vad dom tänker.