Ingemar, min Ingemar!

1
Häromdagen såg jag Ingemar Stenmark på tv, och då passade jag på att skryta om att han faktiskt har kommenterat min blogg.
Assistenterna tvivlade, men nu har jag hittat det.
Det var på inlägget Ursäkta mig, den 5 oktober 2010.
I inlägget efter bevisar han att det är han genom att berätta något som bara Mästarnas mästare kan veta.
Bara att gå tillbaka och kolla!
#1 - - Anna:

Häftigt. Ja jag gick tillbaka o kollade. Undrar om han följer din blogg fortfarande? Det borde han verkligen göra! Såg honom också på teve häromkvällen, han den stora idolen som alla gillade. Och gör än idag.

#2 - - Ylva La:

Det var en stor dag när Ingemar komme terade på din blogg.

Liksom varje gång tv:n rullades in i klassrummet och klassen fick se honom tävla. Vilka åk! Vilken stämning! Det var nästan som om vi var där i backen, i gnistrande snö stod vi och jublade när han gjorde ännu en makalöst bra insats.

Det var guldkantsstunder i skolan.

#3 - - Ulrika:

Mycket imponerande!