Gåta



Vad är det här?


1. Ett handikapphjälpmedel, äntligen utformat på ett ärtigt sätt.

X. Ett smycke helt enkelt.

2. Ett vapen ämnat för psykologisk krigföring.

#1 - - Victoria:

oh shit :o

#2 - - Bloggpengar:

Vill du tjäna pengar på din blogg? :) Då hjälper jag gärna till!

#3 - - Anonym:

http://sarahadil.blogg.se

#4 - - Franck:

Holy, holy! Om det är för krigföring, så verkar det inte bara vara för psykologisk sådan. Det är vackert. Jag visade bara fotot för fam och J sa självklart att Nazgulerna har såna, till skydd. En detalj jag inte minns. Alla tyckte det var vackert arbete. Berätta!

#5 - - Mb:

Det måst vara ett dödsbringande vapen!

Alternativ 3 alltså..

=)

#6 - - Anonym:

Frågan är vilket vapen som är farligast. Det silvriga eller de blå?

#7 - - ann:

Jag hoppas att det är ett ärtigt utformat hjälpmedel!! Till vad är jag mer osäker på, men det går säkert att hitta något.Snyggt är det i alla fall. Skulle kunna fungera som ett skydd om inte annat. Tror att du är rätt person att utforma funktionella men samtidigt ärtiga hjälpmedel - du har ju redan börjat med Darth Vader-kragen och pälsmuffen säkert fler som jag inte känner till.

#8 - - ewa:

Wow, vilka naglar!!

En förstärkt 3:a tror jag på! Dvs inte bara psykologisk krigföring utan även mer fysisk...

#9 - - wettexvärlden:

Måste vara väldigt användbart. Och skönt att peta sig i öronen med. ;)

#10 - - O:

Jag tror att det en väldigt vacker och användbar kombination av hjälpmedel och smycke. Skulle vilja veta hur du använder det. Ser riktigt spännande ut.

#11 - - Jenny:

Jag gissar på ett hjälpmedel. Till vad har jag dock inte en aning om. Berätta gärna!

#12 - - Anonym:

Så, VAD är det då?

Facit tack, fröken!