Dödsdömda

Satt och såg Den gröna milen.

Innehåller många scener med elektriska stolen på 30-talet.

 

Sen skulle jag på toa.

Två assistenter kom från varsitt håll och började greja med remmar och armstöd…

Nej, inte en blöt svamp på huvudet!

 

Jag skrattade.

 

Min elektriska stol.

 

Jag tänkte:

Vilka stolar är elektriska?

Vem är dömd till döden?

 

Det är en bra film.

#1 - - En annan Tina:

Tack för filmtips. En av mina favoritsysselsättningar. Såg en rolig, allvarsam, underbar film för ett tag sen - Emmas lycka. Se den och njut!

#2 - - Mattias Sigurdsson:

Filmtipsrutan?

Isåfall tipsar jag, apropå mitt inlägg häromdagen om depressioners nytta, om senaste pixarfilmen Up. Handlar om det.



Och så här i jultider: Polarexpressen. Inte bara barnslig.

#3 - - Anonym:

Galjhumor?

#4 - - sass:

Hallå hallå! Glöm inte Mitt liv som hund som har en alldeles speciell känsla o underbara skådespelare.



Hoppas tomten har fler bra klappar på lut,kanske att under ett dygn kunna äta o dricka dig äckligt mätt på julmat o must!

Happy holidays alla....