Drar nu

Jag tar bilen nu

och sticker.


Från sjukdom, lyftar och assistenter.


Jag beställer stekt falukorv på en folktom vägkrog.

Spätta med remouladsås till efterrätt.

Skär omsorgsfullt med besticken.

Stoppar in stora tuggor.

Hör slammer från köket.


Sen bor jag på hotell.

Öl, smågodis och tv.


Måste bara vänta ut als-smittan där hemma

innan jag återvänder.

Ett dygn räcker nog.

Som löss ungefär.


När jag kommer hem är allt som vanligt.


Det är bara det att vi inte har någon bil.

#1 - - Ulrika:

låna våran!!! :)

#2 - - Ylva L:

Människa - du är helt underbar!

Och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen önskar jag att det vore så att du mycket snart fick skära din falukorv själv igen.

#3 - - Kusin ;):

Om jag ägde en bil så skulle du få låna min!

Kram på dej!

#4 - - liten:

om du ändå ska rymma,sno en bil!!!!!ett snyggt litet sportåk...

#5 - - Franck:

Vem vill neka dig att dra! När du hittat svensk husmanskost någonstans, så får du dra iväg ett mail - det blir första anhalten för mig. Befarar dock att du får sänka ribban när det gäller vägkosten, så där on the road.



Kram

#6 - - wettexvärlden:

Ring om du vill ha sällskap! Bil har jag ingen men lite falukorv kan jag skaka fram.



Puss på pannan!

#7 - - Jenny:

Vi har en mkt stor bil!! Låna den du

#8 - - Mattias:

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra. Ge mig mod att förändra det jag kan. Och ge mig visdom att inse skillnaden."



Sinnesrobönen. Dumt att haka upp sig på gudsbegreppet. Stör det är det bara att byta ut det mot något som känns bekvämare. Man kan rikta den till sitt eget sanna jag till exempel.