husEt

min pappa har överlevt en bypass med råge.
Min mamma har överlevt min pappa.
de har byggt ett hus
som jag ska sova i.
Jag som överlevt mig själv.

Samtidigt som prinsessan gifter sig med min pappas kompis son
inviger vi det huset.

Så kan det gå.
#1 - - Isabella:

Kanske är det så att vi alla är överlevare. Av något. Fint med invigning. Fint med ceremonier också.

#2 - - Anonym:

Du borde ju vara bjuden! Ni är ju nästan släkt. =)

#3 - - Ylva L:

Roligt med nytt hus! Och ny bil/buss! Det är bra med ny teknik och nya verktyg som underlättar när kroppen komplicerar livet en aning, eller två.

Hoppas att det blir en succésemester!

#4 - - Franck:

Kul familjekopplingar, men du (och din familj) förvånar ju inte längre.. Hoppas ni får en fin invigning!

#5 - - Mattias Sigurdsson:

Kommer sanningen om Daniel fram i sommarprogrammet?

#6 - - Jenny:

jag som var så säker på att han var en groda som blivit kysst.