Valet

Det var ju en riktigt intressant fråga jag ställde.

Jag ser mig själv sitta på en ödslig balkong i kvällssolen.
Framför mig har jag radat upp glas med olika goda drycker.
Men när jag bälgat, sippat, klunkat,
och det bara är slattar kvar,
då gråter jag

mitt liv är ingenting värt utan sitt sammanhang.

Bara så ni vet.
Gula villan och assistenterna blir perfekt.
#1 - - Anonym:

Så vackert beskrivet...

#2 - - Karin:

Underbart att höra!! Jag kan bara instämma tillfullo!!



KRAM

#3 - - Siss:

Klart det blir perfekt....:)

Kram

#4 - - Maria L:

Grattis till den gula villan, är det trä, eternit eller plåt på fasaden?

#5 - - Åsa:

Vilken otroligt människa du är. Tack för ditt fantastiska sommarprogram. Du finns med i mina tankar. Kramar från ett soligt Luleå

#6 - - annika:

Vi vet. Och gula villan blir härlig. För er. Kram!

#7 - - Bitterfittan:

du som inte skulle köpa hus :) Jag å andra sidan kan bara ge dig rätt....jag kör bil och jag kör bil och jag kör bil. Varje kväll tänker jag att jag nog gjorde fel val med huset och varje morgon när jag och sonen strosar på tomten, i skogen eller runt kvarteret så tänker jag att jag nog gjorde rätt val.

Jag tror också gula villan blir toppen för er

#8 - - Maggi:

Precis som jag trodde att du skulle välja. Vi lever i vårt sammanhang,det är det som är vår mening med livet. Ha det så gott, jag har min 50 års fest i morgon och det ska bli en härlig kväll med mitt sammanhang.

maggi

#9 - - Greta:

Nej, vad är vi utan vårt sammanhang?! Vi är verkligen flockdjur och en viktig beståndsdel i att vara lycklig består just i att vårda sina relationer. Har du läst "Lyckans verktyg" av sonja Lyubomirsky? Rekommenderas!

Allt gott till dig!

Greta

#10 - - mAria:

Grattis till en gul villa och ett sammanhang.

Du har rätt.

#11 - - Franck:

Vad bra! Kramar / Franck