sensuella,, Trakasserier

Sa till en av mina manliga, assistenter

, Stick ner sugkatetern mellan brösten.

När Han sugituppvaddärochibottenavbhnfannssajag

Det blev ju napp iallafall. Och kände mig ännu mer snusk gumma.

Så kan man ha det en kväll slutet av juli.
#1 - - Ida:

Praktiskt att använda sugkatetern till fler saker än att suga slem med. Skulle behöva en sån för att plocka saker från golvet. Det tarvas planering när man ska ner och ännu mer när man ska upp igen. Visst finns det griptänger men det verkar roligare med sug. Som smuluppsamlare vore den också bra. Smulor i bhn är kli-igt.

Ida

#2 - - Mattias säger B:

Dig väl unt! Snuska på! /Mattias

#3 - - Taran:

Du är poetisk vad du än hittar på "en kväll i juli".

Mellan brösten?!Trycks brösten ihop av bh:n?!

Hackspettsungen skriker efter mera mat av morsan i lönnen utanför min balkong(låter litet ynkligt skällande/rädd/påskyndande samtidigt som morsan har sagt(?)till honom att låta bara en kort stund i taget så att den stora kråkan inte hinner lokalisera honom).Kul med fåglar så här en kväll i juli när man inte har begåvats med bröst och din fantasi.Nu har du snuskgumman i ordlistan så du kan använda det oftare!/Taran

#4 - - Mattias med bilder:

Är det här bloggnapping? Risk för det...



Men jag är ju numera smått bekant med flera av er som skriver här. Och så Tina själv förstås: du klickar väl in? Liksom Mannen.



Här är nämligen min hemsida med fotografier, mest ifrån Chile:



www.mattiassigurdsson.com



Så småningom ska det bli blogg och bildspel och grejer hoppas jag.



I väntan på nästa Tinatanke, typ.



/Mattias

#5 - - O:

Livet är fullt av överraskningar. Det gäller bara att ta vara på tillfället :)

Carpe diem!

#6 - - Ann-Marie Alexandersson:

Kulmedhopskrivningar. Mellanbröstenkanmanhittamycket. Nästa kan vara röverspråket?

#7 - - Taran:

Mattias:Fina bilder!Alla verkar ha semester;jag lämnade inga uppgifter,när kundservice inte får fart på sig själva och mailboxen att fungera!!?Men du får ju börja skriva dagbok själv också i stil med: Mattias-Mimododepensar(bara skojar!!,utan mellanslag,typ).

Harpasione:Mattias får bara låna litet utrymme så här i hettans tider,eller hur?Kom ihåg att andas ordentligt,som jag har sagt till mig själv de sista dagarna,när jag använt ventilatorn några extra gånger per dag för att slippa få lunginflammation.Hoppas vi alla lyckas hålla oss friska(hihi....)I stället för knip!:pip!Jag gör det med CPAP:en med peep.Så omständigt det blev!Måste gå och "pipa" litet...

#8 - - Mattias:

Taran: Jadå, bara så här i semestertider och i väntan på nästa tina-dagboksblad. Promiss!



Och ja, nåtslags blogg hoppas jag få till. En hel del av bilderna nästan kräver en historia, och så finns det rätt mycket kul folk att berätta om också.



Tack för påhälsningen! /Mattias