Frust!

Jag blir så jävla frustrerad.
Så jag tänker att jag ska aldrig gå in i nån jävla affärsjävel nånsin mer.
ALLA affärer har oavskärmade spotlights eller lysrör i taket.
Kunder med ögonstyrd dator har de inte anpassat inredningen till.
Det förstår jag.
Men då ska jag inte vara där heller.
Det är nog svårt att shoppa ändå.
Utan spotlights i trynet.
#1 - - Anonym:

Det är svårt att inte kunna göra saker om tidigare tagit för självklara.

#2 - - eva:

Ja... jag var frustrerad för att jag inte kunde köra bil eller cykla i sex veckor. Nu kan jag det och nu är jag frustrerad över att jag måste bassängträna två gånger i veckan. Jag är frustrerad över att telefonen laddar ur. Jag är frustrerad över att täcket är för kallt, och för varmt.
Man ska kanske se över sina frustrationer i ljuset av mänskligheten.
Man ska kanske se över sina frustrationer från en annan nivå.

#3 - - Ann-Marie Alexandersson :

Du bör inte ge upp men jag kan förstå om du gör det.Du måste välja dina fajter med omsorg.

#4 - - KaosJenny:

Förstår frustrationen... om man vill så borde man kunna men så är det inte alltid... Gillade verkligen inlägget om beröringen av sexbenta... Underbara du! Kram

#5 - - Lotta:

Ta och handla under paraply nästa gång vet ja!
Även om det kan vräka ner en del saker på vägen så
kan du iallafall se skärmen du har...

Svar: Ska prova!
Harpasione