Sarin

Ett veck på lakanet
vitheten
är kriget i Syrien.
Är.
#1 - - Anonym:

Välkommen tillbaka från sommarlovet! Vi här ute bryr oss även om det inte är till så stor tröst... <3

#2 - - Mooseeyes:

Anonym: Jag tror att det är till stor tröst! Jag föreställer mig att det är till stor tröst. Jag HOPPAS åtminstone att det är till stor tröst.

VECKSATAN!

/M

#3 - - Håkan O Gerd:

Sitter i månskenet och läser och skriver.
Tycker om månen, blir lugn
Och tänker att alla ser samma måne,
sitter under samma måne i samma månsken.
...

#4 - - Stinafina:

Det var fint, Håkan. Lämnar stan imorgon och hoppas på fantastisk stjärnhimmel i mörkret på landet. Sist tog den andan ur mig. Tre stjärnfall och vi är så små, så små.

#5 - - O:

Under samma måne!
Under samma stjärnor!
Men så olika vi har det?
Några har det svårt!
Några har det svårare!
Några har det bra!
Några har det bättre!
Vad är rättvisa??