Skönt

Jag fryser nu.
Det passar bra.
Det är skönt att plåga sig själv lite extra.
Jag är inte mycket för att njuta.
Sannerligen inte.

#1 - - MB:

Skönt att du har humorn i behåll!!

#2 - - Mooseeyes:

Svart hårdförpackad humor av bästa märke.

Roligt att höra tystnaden från alla fågelholkar. Jag en av dem. /Mooseeyes

#3 - - Anita:

Jag måste bara få tala om att jag "älskar" vintern varje gång så är det som att få en gratis helkroppsmassage när man åker med elmoppen över den härligt knorrlande isen på småvägarna:)jag blir lika glad varje gång de står i tidningen att den "härliga kylan "fortsätter ett tag till..man ska ju vara optimist då går allt så bra sägs det:)kram

#4 - - Maggan:

Jag återkommer till programmet Dox med Jason Becker. Jag fascinerades av honom, liksom av dig Tina....Vad jag förstår så är näringen och vad man får i sig viktigt. Det har ju nämnts goda och näringsrika smoothies tidigare här. Vad jag förstod av filmen med Jason så fick han inte den vanliga sondmaten utan vackra, näringsriktiga,färggranna smoothies i stället. Han fick också fin och slät hy av dem. Humorn har du liksom Jason också....Usch Fy, jag fryser också...längtar efter våren och värmen.Kram

#5 - - Lisa:

Nej det verkar du sannerligen inte vara. Du har valt ett lite självspäkande liv, av allt att döma.