Hur viktigt?

Mat dryck familj sex doft samtal umgänge jobb friluftsliv jul advent påsk midsommar Sång och spel ...

Vad är det jag räknar upp?

Det som är viktigt i livet eller det jag har förlorat?

Så kan det gå.
#1 - - Björn:

Men drömmar har du nog allt kvar! och vänner.

#2 - - Irving:

Jag tror att det är väldigt olika vad som är viktigt i livet. För mig är det flera av sakerna du räknat upp som inte känns speciellt viktiga. Antar att det finns saker som är viktiga för mig men mindre viktiga för dig. Fast jag inser att det inte gör det mindre smärtsamt att ha förlorat dem... KRAM

#3 - - Anonym:

Smärtsamt att läsa men trösterikt att du fortsätter skriva....kollar varje dag om du skrivit något....Kram

#4 - - Linnéa :

Förlåt...menade inte att vara anonym.

#5 - - Anonym:

Gillar din kommentar "så kan det gå". Som Billy Pilgrim i Kurt Vonneguts bok Slakthus 5, eller var det Sirenerna på Titan?

#6 - - Håkan och G:

Nej!! Nu glömde jag namnet igen när jag skrev skrev om Kurt Vonneguts.

#7 - - Pia:

Det som är viktigt i livet OCH det du tycker du har förlorat....antar jag. Vill inte komma med glada tillrop och hurtiga kommentarer ... Men visst har du kvar delar av allt det där.... Mycket mer begränsat och inaktivt, på ett helt annat sätt en förut, men ändå?? Helger och högtider, musik. Visst kan du vara med och uppleva det...... Men jag har all förståelse för att du är irriterad över läget :-(

#8 - - Pia:

Dessutom en bra lista på vad vi mindre sjuka ska vara tacksamma för. Jag har svårt att gå. Än sen då?

#9 - - Anmaja/Lussekatt:

Tänker ofta på dej fast vi inte känner varann. Blir glad över att du skriver, men det gör ont att läsa dina ord och tankar. <3