Om att le

Jag kan le
Automatiskt
Då ser jag glad ut
Det är bra

Däremot är det fysiskt omöjligt för mig att le med vilje
Synd
Jag framstår som otrevlig
Ett leende vid rätt tillfälle lättar upp stämningen

När jag ler kan jag inte skriva
Och inte tala
Ansiktet skrynklas väl ihop och ögonen blir för små
Le först och tala sedan

Det är inte många som förstår det
#1 - - Håkan utan G:

Vad får dej att le? Sprid den informationen! Och kanske också vad som får dej att sluta le och få stora, klara, otårade ögon att skriva med.
Gott nytt år till dej, och till dina assistenter.

Svar: Min stora familj (18pers) Får mig att le. Facebook ibland. Bloggen assistenterna vänner. Min datortekniker alltid.
Harpasione

#2 - - Anneli:

Önskar dig en God Fortsättning ♥

#3 - - Pia :

Vilket innebär att du är fullständigt ärlig. Inga falska framtvingade leenden från din sida. Folk kan lita på dig. Du ler bara när något verkligen gör dig glad.

#4 - - Anonym:

GRATTIS TINA! Satt nyss på toa och bläddrade i min senaste VI-tidning, då hajade jag till!! De hurrar för din Blogg här!! Wow vilken reklam. Nu kommer du att få många nya besökare som läser dina "raka och ohyvlade rader". Det är när man vill ha lite vardagssanningar som man mår gott av att läsa dina ord! Återigen - grattis till utmärkelsen!

#5 - - Jenny:

Jag hatar att le.