Tristess

När man har tråkigt Ska man resa sig upp Och gå ut i världen
Det har jag sett på kunskapskanalen
Både aktiviteten i musklerna Och mötet med världen hjälper
För världen är inte tråkig

Resa mig kan jag inte
Gå ut i världen är kallt och krångligt
Jag förmår inte
Utan anledning
Så jag tittar på kunskapskanalen
#1 - - Anita:

Jag håller med dej..kunskapskanalen är min favoritkanal..jag har lärt mej ganska mycket om början med livet på vårat lilla klot..man får vara med om resor som man inte visste att dom fanns m.m...helt fantastisk kanal med andra ord..själv har jag slutat att titta på klockan ..hänger med i tiden som är..kram till dej på det nya året.

#2 - - O:

Ibland har man tur och får se riktigt intressanta program på TV. Jag har tittat på TV2. Program om Chaplin och om Helan och Halvan. Antikrundan idag är inte heller så tokigt.

#3 - - Ann2:

Antar att jag edan sagt att podcasten Värvet bjuder på stor omväxling - nu senast hörde jag: Lena Andersson, Klas Östergren och delar av Torsten Flinck (Han talar fort och mycket så jag nickade till. Var i arla morgonväkten)

#4 - - K:

Ja tv får duga... KRAM

#5 - - Kristina S.:

Kan denna länk vara intressant för dig?

http://blogs.scientificamerican.com/guest-blog/2014/12/31/stephen-hawking-hawking-incorporated-and-the-myth-of-the-lone-genius/