Bättre

Hindra mina ögon att säga som det är
Slut ögonen om sanningen
#1 - - Ann-Marie Johansson:

Hej!

Jag kan inte annat än att ändå hoppas på ett möjligt rum för sanningen, ett rum som det är möjligt att mötas i.

Hjärtliga hälsningar från Ann-Marie

#2 - - Ann-Marie Johansson:

Hej igen!

Jag sitter och lyssnar på "Sommar", så hör jag orden sjungas:
"There is a crack, a crack in everything, that is where the light get in"

Kan de orden vara till hjälp undrar Ann-Marie

#3 - - Björn Hermansson:

Jag begär inte sanningen från dig, bara att vi tillsammans ser varje dag, hur bra eller eländiga de än är, och hur få de än är, som en framtid.

Svar: Bra skrivet.
Harpasione

#4 - - Ann-Marie Johansson:

Instämmer. Jag tror inte heller vi kommer någon vart med att begära sanningen.
Jag tänker också att vi kommer långt med att ha ta emot varje dag som en framtid, men framtid och sanning vad kan de ha med varandra att göra undrar Ann-Marie

#5 - - slemsnoret:

har skickat mail äntligen, lever. Det finns ingen sanning bara olika synvinklar och positioneringar. och inte kan någonsin förstå. saknat dig mer än du kan gissa, det är ett bra snigelår i år har jag fått mig berättat för, mycket slem, mycket acetylsystein, alltid är det någon som tjänar på oss. KRAM kram KRAM

Svar: Du lever! Och jag också!
Harpasione