Fint väder idag

Man kan inte rå för att man är ledsen
Fast det är fint väder
Men tänk om jag står där en dag och pysslar i köket
när han kommer ut från sitt rum
Kanske jag knådar en deg
som ska bli piroger
#1 - - Snoriga rödgråtna Snorkfröken af diagnoser:

Jag vill också ha en pirog efter en veka med nya läkare, ibland undrar jag vad jag gjort för att de ska gilla att sticka håll på mig hela tiden, jag är väl ingen wododocka. Det var en så fin bild du beskrev i inlägget att hårdhudade (perforererad visserligen) jag bölade ett tag. Men men... man får vara glad att man inte tror på reinkarnation för vad gjorde jag i tidigare liv för att skickas tillbaka som provdocka?? Vissa dagar flyter det upp bilder från sista lyckligt ovetande dagen, solen sken, hundarna dansade runt, jag var svettig och hoppade i sjön med gräsklippningskläderna och såg så sanslöst fram emot livet som skulle börja om, med nya förälskelsen och kakelugnarna och resten. Jäklar vilken tur jag fick den dagen ovetande och att jag njöt som totalt!!

Den kunde bara varit bättre om du varit där och vi fikat i en av bersån och luktat på doften av nyklippt gräs och alla blommor... jag bjuder in dig till den dagen i efterskott!

Svar: Tack! Jag kommer.
Harpasione

#2 - - Ann-Marie Johansson:

Jag vill också tacka för den vackra bilden!

Hjärtliga hälsningar från Ann-Marie