www.lansradion.se

Ett radioprogram om mig!
Anita König har gjort det.
Bra musik och texter från bloggen.
Klicka på Tisdag (efterlysssna)
Det finns bara kvar i en vecka.
#1 - - Siv:

Ska ABSOLUT lyssna! Har följt din blogg sedan länge (innan du var sommarpratare). Beundrar din förmåga att formulera dig - både bitskt, humoristiskt och naturligt med en viss "bitterhet" (kanske fel uttryck, men allvaret finns ju bakom). Ha det så bra du nu kan ha det. Lyssnar också på radioföljetongen - så nu är vi två ;-) Varma hälsningar / Siv

Svar: Tack.
Harpasione

#2 - - Anonym:

Vilken kanal finns radioprogrammet på, vad heter programmet?

Svar: Länsradion. Programmet heter liksom inte riktigt någonting. Utom Tisdag. Det är tre timmar och jag är på mitten.
Harpasione

#3 - - Katrin:

http://www.cinestream.se/radio/tisdag-17-3
Inslaget börjar efter lite dryg en timme (1:03) och håller på ca 1 timme. Väldigt synd att det bara finns kvar en vecka! Dina texter har en sådan hållbar kvalitet! Att du i texterna ger inblick i minnen och känslor man kan känna igen sig i kontra den utsatthet jag tycker du beskriver ibland blir en rysare! För att inte tala om din humor! (Kjell Höglund ska jag lyssna mer på, tackar för tipset!)

#4 - - Hillevi:

Jättebra urval och presentation!

Svar: Hon hade fått fria händer. ,Jag tyckte om musiken.
Harpasione

#5 - - Anita König:

Dina texter är så bra,och som jag sa i programmet så borde alla assistenter läsa vad du skriver.
Teknikern skickade en länk till dig , kanske kan du få hjälp att ladda ner den så att du har programmet där. han skickade den även till mig men man måste installera något program först, det har jag inte gjort, teknik gör mig vansinnig.