Utrensning

Jag har startat en ny blogg för mina raseriutbrott, så nu blir det lite lugnare här.
Det blir väl skönt?
#1 - - Anna:

Nej men så kan du inte göra. Eller?
Det blir inte alls skönt, vill ju ha adressen dit också då. :-o
Förresten, du skrev "brukare" om dej själv häromsistens.
Vad gillar du det ordet?
/Anna

#2 - - O:

Jag håller med Anna. Inte ska du starta en blogg som vi inte får hänga med på. Blir ju orolig om du slutar berätta hur läget är. Vill du straffa oss för att vi är dåliga på att kommentera?? ;-)

#3 - - Anonym:

Du får göra precis vad du vill för din egen skull. Det är lika självklart att vi som följer dig tål att läsa det du skriver även när du är förbannad. Vill du dela så gör du det!!

Kram

AfE EfA

#4 - - Anonym:

Jamen får jag läsa den då? eller riskerar man att vara en av de du skriver om där?

Svar: Absolut inga anonyma läsare där. Så få som möjligt.
Harpasione

#5 - - Lisa lucidor:

Jag har också en egen "hemlig" blogg som ingen läser. Jag har ju bara 4 läsare iofs
Men en av de reagerade på ett inlägg som var ett uttryck för min frustration och uppgivenhet. Det handlade så klart om en person. Der blev reaktioner och jag tog bort det. Skriver sånt bara i min egna hemliga blogg nu. Men egentligen är det fel. Man är fri att skriva som man vill o de som påverkas negativt kanske ska sluta läsa. Fast i mitt fall skulle det slutligen innebära noll läsare :D

Svar: Jag har läst den. En del i alla fall.
Harpasione