Pölsan är slut

Nu ska jag läsa Elly Griffiths deckare om Ruth Galloway.

Vad ska jag läsa sedan?
#1 - - Irving:

Snövit är död! Kram

#2 - - Pia:

Hej!
Min bokcirkel har valt : mitt namn är Lucy Barton.
Skriven av Elizabeth Strout.
Handlar om en mors och dotters relation. Som tydligen inte är den bästa. Har inte börjat läsa den ännu,

Svar: Finns inte som ebok på mitt bibliotek.
Harpasione

#3 - - En annan Tina:

Ray Kluun- "En sorts kärlek".

Svar: Finns inte som ebok på mitt bibliotek.
Harpasione

#4 - - Pia:

Mitt namn är Lucy Barton finns som E-bok på adlibris. Men kostar 104 kr. Vänta tills jag läst den så kan jag berätta om det är värt priset,

#5 - - Maggan:

Donna Tartts "Steglitzan". Om den inte finns på Biblioteket kan de väl beställa hem den som ljudbok. Annars finns den på ex Bokus för en billig peng, runt 50-lappen. Kritikerrosad och jag kommer att köpa hennes andra tidigare böcker. Kram

Svar: Den fanns. Uppsatt på läslistan.
Harpasione

#6 - - Anne-Marie:

Ljuset vi inte ser av Anthony Doerr, den gillade jag. Om en tysk pojke och en fransk flicka under andra världskriget.

Svar: Den fanns. Tack!
Harpasione

#7 - - Håkan:

Ljuset vi inte ser av Anthony Doerr, den gillade jag också.

Svar: Två röster. Då stiger den på topplistan.
Harpasione

#8 - - Lisalucidor76:

Har du gett ut nån slags topplista som vi kan se ? Jag ska snart, snart, börja läsa/lyssna. Men jag är bitter än

Svar: Det finns egentligen ingen anledning att göra en topplista över böcker, tycker jag. Varje verk får stå för sig. Det beror på livssituation vad man uppskattar. Pölsan passar mig perfekt.
Harpasione

#9 - - Lucy Barton är bra!!! :

Lucy Bartons bok är jättebra!

#10 - - Zorro:

Galen i humlor av Dave Goulson och Flugfällan av Fredrik Sjöberg och Simma med de drunknade av Lars Mytting

Svar: Mytting på läslistan. Har du läst hans bok om Ved också?
Harpasione

#11 - - Zorro:

och Expeditionen: min kärlekshistoria av Bea Uusma

Svar: Finns inte.
Harpasione

#12 - - Zorro:

och Gryning över Kalahari av Lasse Berg

Svar: Den har jag typ läst
Harpasione