Den här sommaren

1
Det har hänt något den här sommaren.
Med mig.
Mitt avstånd till andra människor har ökat.
Och minskat, till en del.
Jag har inte haft lust att skriva på bloggen.
Kanske har det med avståndet att göra.
Kanske med assistansen.
 
#1 - - Dan Lorén:

Hur upplever Du avståndet oss emellan, Tina? Det har inte förändrats, va'? Fortfarande ca 270 kilometer, eller hur?

Svar: Det är stabilt.
Harpasione

#2 - - Anna Margareta:

Mitt avstånd till dig har minskat, det beror på Instagram, som fått mig att se dig lite närmare. Blir så glad när du hittar på roliga grejer och visar det i bild. Nu ska jag gå på Allersjakt.

#3 - - Mats:

Jag vill bara berätta att jag går in varje dag på din blogg för att se om/vad du har skrivit. Jag hörde ditt radioprogram när det sändes i april, lyssnade sedan på ditt sommarprogram och har därefter följt din blogg. Jag har läst alla tidigare inlägg och följer dig nu varje dag. Jag kan bara säga att du har all min beundran och respekt. Hoppas på många fler inlägg.

Svar: Tack för uppmärksamheten.
Harpasione