Nu är jag ful

1
Fy faan vad jag hatar mitt jävla pissliv ibland.
Om du kan prata, och dessutom äta, ska du vara jävligt nöjd.
Min sommar har varit urtråkig, och tärande, och kommer att kräva rehabilitering.
 
Jag är bra på att överleva.
I alla fall.
 
#1 - - Kicki/Pladdermusen:

Du är inte alls ful! Du är en underbar själ som råkat bli inlåst i en sjuk kropp. Kram!

#2 - - Anonym:

Ja du är en överlevare när man ser hur länge du har skrivit på den här bloggen. Och har gett oss som läser en aha-upplevelse då och då. Ful??? Näe. Var får du det ifrån??
Ondska är fult och det enda som är fult. Allt annat är variationer i skapelsen. Helt unikt.

#3 - - Ida:

Vet inte varför jag blev anonym men glömde väl klicka nånstans.
Ida

#4 - - Anna Margareta:

Ful i din tanke, ja men det kan vi få vara lite när vi behöver. På intet sätt ser jag dig annars som ful. Du är en kvinna med goda egenskaper, både vackra inre och utanpåliggande.
Sa jag att jag gillar att följa dig på Instagram? Det gör jag!