Cellprovtagning del 2

1
Det gick alldeles utmärkt att sitta kvar i permobilen.
En plastbit och några tops, alltid något.
Bra barnmorska som kunde kommunicera med mig.
Återstår att se om jag har cellförändringar, och vad de gör med mig då.
 
Och så var det bio.
And Then we danced.
Snygg men tråkig film, tycker jag.
Bio är inget för mig helt enkelt.
Igår var det några kompisar med.
Men jag är ju inte ett dugg social.
Jag har inte utrymme för det.
Före filmen måste jag förbereda mig.
Hosta, Ögondroppar, tejpa höger öga, byta glasögon, Torka munnen osv.
Under filmen vill jag inte störa med att hosta, så då suger jag bara när det verkligen behövs.
Ögonen orkar egentligen inte en hel långfilm, så efter filmen är det väldigt svårt att skriva på datorn.
Till sist ska man stå ute i kylan och vänta på färdtjänst.
Kul att ha sett den i alla fall.
 
#1 - - Ylva La:

Även jag har varit på bio. Med betydligt enklare förberedelser än dina, men ungefär lika social med mitt biosällskap. Bio är inget för mig heller. Jag hatar reklamen. (Lika mycket som jag gillade den när jag var sådär 12 år.)

Och filmen om Hasse och Tage var en blandning av sekvenser jag helst velat slippa, fina intervjuer med barnen och såklart lite skojiga klipp - som kändes alldeles för korta.

Kanske är jag glad att jag såg filmen, men jag är ännu gladare för att det finns så mycket mer att se igen. Att angöra en brygga står högst upp på listan!

Svar: Den kommer väl på tv snart. Jag väntar.
Harpasione