Min röst!

Jag är så glad!
Det ska göras ett försök att återskapa min röst, så att jag kan prata med den i datorn.
Så nu behöver jag alla inspelningar av min röst som finns att uppbringa.
Å det snaraste!
Kära vänner och familj och arbetskamrater, tänk efter om det finns någon film eller kassettband bevarat...?
Jag är tacksam för varje sekund.
Det var tv programmet Framtiden runt hörnet, första avsnittet, som väckte idén hos mig.
 
#1 - - O:

Lycka till med röstprojektet! Håller tummarna för att det ska gå att genomföra!

#2 - - Irving:

Vilken fin idé, och spännande! Jag hoppas du får ihop tillräckligt med inspelat prat, tyvärr har jag ingenting att ge dig i den vägen... Kram

#3 - - Ylva:

Tyvärr inget inspelat.

Vilken märklig och kul mix det skulle kunna bli om rösten baseras på din röst i olika åldrar - söt sjuåring, tuff femtonåring och trött småbarnsmamma-rösten.

#4 - - Eva:

Så otroligt häftigt om ni får det att fungera! Följer!