Experiment

Min kropp är ett experiment. Att vara helt förlamad så här länge ger oväntade effekter. Jag experimenterar med min kropp, och det känns som vården gör det också.
Det senaste är att jag har brist på kalium. Mystiskt, tycker jag.
Man kan få det av att äta för mycket lakrits. Det gör jag inte.
Jag läser att det kan ge trötthet och depression. Då är det lätt att bli trött och deprimerad.
Jag undrar om de vet vad som är orsak och verkan? När man blir föräldralös blir man ju trött och deprimerad. Det kanske orsakar kaliumbrist, tänker jag?
Jag går snällt och tar de prover de vill ha. Få se vad det blir för åtgärd den här gången.
 
Det måste gå att leva så här. Mitt liv. Det måste gå. Det går.
#1 - - O:

Känns det positivt eller negativt att vården experimenterar med dig? Det kanske är bra för framtiden? Hoppas det kan göra något positivt för dig! Håller tummarna.

Svar: De måste experimentera eftersom de inte vet. Det är bättre än inget.
Harpasione

#2 - - HME:

Hur yttrar det sig?

Svar: Kaliumbrist, menar du? Jag vet inte riktigt. Men Google säger trötthet och depression.
Harpasione