Glad!

Genomglad!
Ett långdraget problem har fått en lycklig lösning.
Jag har varit hos tandläkaren, eller rättare sagt käkkirurgen, eftersom jag är för besvärlig för vanliga tandläkare.
Inga problem med att jag inte kan gapa så stort och inga hål.
Lyckades till och med röntga alla tänder.
Bara ett tjockt lager tandsten på insidan av tänderna där jag inte har borstat hittills, men det är ju bara roligt att ta bort tyckte tandläkaren.
Och jag trivs bra under tandläkarlampan, så det gör inget för mig.
På väg hem log jag mot alla jag mötte. Nästan ingen annan såg glad ut, fast de kunde både gå och cykla och andas själva. Men det är ju inte så det funkar. Man kan bli Genomglad under vilka omständigheter som helst.
Jag vet!
#1 - - MARIE:

Vad skönt att det inte var allvarligare än så! Härligt när någon blir glad av ett tandläkarbesök

#2 - - HME:

Kalasbra!

#3 - - Ann-Marie Johansson:

Jag gläder mig med dig.
Hjärtliga hälsningar från Ann-Marie