Hen!

Maten!
Sa jag inte det?
maten, drycken, matlagningsprogram och Per Morberg
Försöker jag göra slut med,
Men det går dåligt.
#1 - - Irving:

Jadu, Per Morberg kan nog bli svår att bli av med. Men varför vill du det, matlagning hos honom ser så härligt ut. Njut istället! Tycker jag.

Kram

#2 - - Skramlan:

Ja, bättre njuta än att vara arg. Större chans till positiv energi. Fast lätt är det säkert inte alla gånger.

#3 - - Malin M:

Jag förstår dig. Det är vidrigt när man verkligen vill sluta med nåt, men inte kan förmå sig.

På samma sätt när man behöver börja med något men inte lyckas. Som min lille brorson som fick knapp på magen 6 månader gammal, när ska han komma att tycka om att äta?

Grundfrågan är kanske vad man verkligen måste?

<3

#4 - - Francke:

En gaffel i handen på Per Moberg, whoever that is? Äta är helt enkelt en av våra ursprungliga, primära som det heter, funktioner, avundas dig inte. Kanske skulle jag undvika det mesta i matprogramväg, jag vet inte. Kan du inte försöka konkurrera ut matprogramstittande, genom att planera in att kolla en helt annan genre? Naturprogram? Krimissar? Sätt din omgivning på att jaga dvd:er med nåt särskilt. Bara du kan veta hur det blir för dig, eller hur? När det är Per Moberg, då tittar på det där (som du planerat). Om du inte gör nåt, blir det ju lite tomt (efter Per Moberg m fl kockar).

#5 - - Maggi:

ja glöm per Mogerg nu för snart bröjar det! Ja mästarnas mästare med Ingemar Stenmark, förhandsreklamen har börjat visas men det har du nog sett redan. Visar bilder på när alla tittade och hela landet stannade, när tvn rullades in på lektionen... Hoppas det blir lika underhållande nu fast han är senior...

Ha det gott

#6 - - Skramlan:

Pröva vad som är bäst. Strunta i att titta några dagar, blir du gladare av det så är det. Men annars fortsätt njuta av div matlagningsprogram så gott det går, ett intresse kan man inte bara lägga av med hur som helst, det är ju en del av en själv, man ska ju inte förneka sitt jag och sin själ. Bara du kan veta vad som är bäst. Lycka till!

#7 - - O:

Titta på halv 8 hos mig i kanal 4 istället. Helges kommentarer är tröttsamma ibland och roliga ibland. Finns alltid något man kan bli förvånad över eller irritera sig på.

Snart är det vår och du kan sitta ute i solen och njuta!

Snart kommer DIN bok!!!

#8 - - L8:

Hmm svårt när man inte kan välja-ätandet är ju så centralt.Det kan tom jag längta efter trots bristande känsloliv. Mat. Jag tänker stöttande tankar./L8

#9 - - Zorro:

Sport tror jag absolut på om du nu måååste avstå matprogrammen.

Här kommer ett tips som gör att jag blivit en kalenderbitare: Vi är några stycken som inför varje skidskyttesäsongen sätter ihop varsitt lag. Vi får 2000 poäng och köper 8 stycken åkare. Priset är fjolårets poängplacering i världscupen. Så följer man slaviskt varje tävling och ser vad ens åkare lyckats samla ihop.

Nu är det ju bara en helg kvar på just skidskyttet men borde gå att applicera på många vår/sommar-sporter. Kanske guldgalorna i friidrott?

Till slut kan det bli en ynnest att se just "sin" atlet komma trea i en deltävling! :D