Vis

Jag måste vara buddhistisk nu
Känslorna rullar som vågorna på havet
Men jag ska sitta vist i sanden
Låt allting vara som det är
Rullar in mot mig
men når mig inte
Låt allting vara som det är
#1 - - Ann-Marie Johansson:

Hej!
Ja, vad som ska man göra med alla känslor?
Om jag förstår det rätt bibehåller du dig själv mitt i alltihopa.
Jag håller med om att låta allting vara som det är. Jag tror att något gott kan komma ur det.

Jag tänker på dig i stormen.

Hjärtliga hälsningar från Ann-Marie

Svar: Jag försöker
Harpasione

#2 - - O:

Låt ingen rubba dina cirklar. Eller är det kanske det du mest av allt önskar?
Funderar på vilket jag själv skulle uppskatta mest.

#3 - - Lena:

Vore bra för alla människor tror jag... och vill du lyssna på något bra när du sitter på stranden så lyssna på någon av dessa: Mooji, Allan Watts, Adyashanti, Eckhart Tolle... på YouTube.

Kram

Svar: Tack!
Harpasione

#4 - - Jenny:

Låter som en sann terapeut