Coola

Vi har gjort en heroisk insats tillsammans
Min son och jag
Vi kokade kola!
Få utomstående kan föreställa sig samarbetet mellan ivrig tonåring och förlamad mamma med ögonstyrd dator
Tror jag
Jag kan tala om att ögonstyrningen inte är särskilt stresstålig
Så fort jag gärna VILL skriva något SNABBT
tar det tvärstopp
Cool ska man vara
Cool är min son
Tur
Man skulle kunna tycka att jag har ju assistenter...
De fick diska
Efteråt
Kolan blev lite för mjuk men jättegod
Sen tog vi oss vatten över huvudet
Brända mandlar
blev brända Brända mandlar
#1 - - Irving:

Härligt, är ni igång med julstök redan?
Kram

Svar: Nä. Lajvstök!
Harpasione

#2 - - Ann2:

Mmmmjuk seg kola är väldigt lyckad om du frågar mej.
Din son ska vi inte tala om...
Och din förmåga att måla upp scenen är suverän.

Kramas brukade vi väl inte, men en
cyberdito är kanske ok?
Ann

#3 - - Linnéa Lindéh:

Härligt att höra!

#4 - - Anna:

Så fint att du nämner din son, härligt höra ni haft en mysig dag med kola-kok. Brända mandlar är överskattade, lika bra att de blev brända brända mandlar. Kolan "blev jättegod", slickade du på den?
Ha en bra helg!

Svar: Jag litar fullständigt på min son när det gäller smaken. Mysigt? Det är inte rätt ord riktigt... Mer som att springa 5000m på VM. Spurta och vinna guld...
Harpasione

#5 - - Anna:

Okej, jag förstår, inte mysigt då. Springa låter för jobbigt i mina öron, jag cyklar hellre och struntar i guldet.