Min dokumentation

Idag stängdes respiratorn av.
Jag hade tur att kunna skriva l u f t.
Det som inte får hända händer ändå.
Igen och igen och igen...
#1 - - Ylva La:

Med "Inte sitta hemma!!!!" menade jag såklart också:

Fortsätt var ungefär världens modigaste människa och fortsätt ha helt osannolik tur (mitt i den jävulska oturen som gör att du måste vara modigast).

Svar: Fattar. Försöker.
Harpasione

#2 - - Anna%2520Margareta:

Men hjääälp vad fruktansvärt! Jag får andnöd, som förstås inte alls kan liknas med din, när jag läser vad du skriver. Vad har du för assistenter? Kan de inte sköta sitt jobb? Gaaalet!

Svar: Jag har mycket bra assistenter. Men när det kommer vikarier som inte är här så ofta kan det bli lite hur som helst. Anledningen till att jag skriver om misstagen här är för att jag har behov av att dokumentera med mina egna ord offentligt. Inte för att misskreditera mina assistenter.
Harpasione

#3 - - Kicki:

Men, vad är det som händer? Så här kan du ju inte ha det!

#4 - - Anna Margareta:

Okej, men det låter förfärligt.

Svar: Det ÄR förfärligt. Man får panik, men måste hålla sig lugn för att kunna skriva.
Harpasione

#5 - - kusin Hi:

Borde det inte Lex Maria-anmälas, typ? Och så tänker jag att det borde finnas en funktion som gör att man måste vara två för att slå av..

Svar: Hela min situation är Lex Sara anmäld, men vad gör det för skillnad? De har försvårat avstängningen så det krävs två händer. Det var efter en incident i Tyskland tror jag.
Harpasione