En man

Jag har sex på natten
som många andra
Jag träffade en man i Stockholm en natt
på en demonstration
Han var violinist
Det kunde man se på ett märke efter stråken
på hans stora bleka händer
Han var lite obehaglig
men ömsint
Ett präktigt stånd under lucialinnet
gjorde att jag följde med honom hem
utan att tveka
#1 - - Maggan:

Jag tror att sex är ett laddat ämne som många har svårt att skriva eller prata om. Det känns för privat. Hemlighetsfullt och lite skämmigt att prata om ända sedan barndomen. Ändå...är det en så naturlig sak av livet, som vi borde kunna tala mera öppet om. Så chockerad blir jag inte av vad du skriver, bara ännu mera nyfiken

Bra att du ger uttryck för och bejakar erotiska fantasier, oavsett om detta är något du upplevt innan du blev sjuk, erotiska drömmar eller bara en fantasi. Det sägs att sex kommer från hjärnan. Allra först....

En violinist i lusselinne, så kul...hoppas du kan njuta av skuggan nu när det är så varmt. Jag försöker. Nu ska jag ge mig i kast med Jo Nesbös tolkning av "Macbeth", under plommonträdet

#2 - - Anonym:

Lusselinne och präktigt stånd låter sannerligen obehagligt för mig. Men det var väl inte det du menade med obehaglig gissar jag. En natt-demonstration i sthlm låter dock upphetsande.

#3 - - Jenny:

å det blev visst anonymt. fast det var jag