Till Coop!

1
Det är inte ofta främmande människor ser mig i ögonen.
Det kanske är ovanligt även om man är helt normal, jag minns inte hur det var?
Jag tittar ganska odiskret på andra människor, just för att det är så osannolikt att de tittar tillbaka.
Idag tittade jag på en vacker man och då hände det...
Han tittade tillbaka, under sin mörka lugg, och vi log mot varandra, förstås.
Jag blev glad och vacker.
Jag såg min spegelbild i datorn, och leendet var lika snett som vanligt.
Hoppas att han uppskattade det.
Det är på Coop det händer.
#1 - - Håkan:

Plötsligt ...

#2 - - Maggan:

När man minst anar det...så händer det

#3 - - Ylva La:

Vem hade inte velat se den reklamfilmen?
Minns inte alls deras nuvarande.

#4 - - Anna/Anmaja:

Uppskattade han det inte så var han inte värd ditt sneda leende.