Cykelvasan

Jag ska cykla Cykelvasan.
Hänger du på, Helene?
2030? Då borde vi vara friska.
Fullt med goda mackor och dryck i cykelkorgen, och så stannar vi och plockar hallon ibland.
Min 7-växlade Cresent står och väntar i cykelrummet...
 
Dödsdoula, va faan!? Nej tack!
#1 - - Dan:

Cykelkorg? Plocka hallon? Jag trodde man jagade minuter ...

Svar: Måste man anmäla sig. Jag tänkte bara cykla efter.. :-)
Harpasione

#2 - - Irving:

Cykelvasan, hu för att cykla långt. Minns du förresten racet på spark som vi var med i? Tänk att jag faktiskt trodde att det var lite på kul, men en del tog det ju på fullaste allvar. Att allt ska behöva bli tävling. Men lite kul efteråt att ha varit med. Fast jag minns inte alls hur det gick, kom vi sämst allihop?
Kram

Svar: Jag minns! :-). Det var kul.
Harpasione