Inflytande och ansvar

Det hänger väl ihop?
Får jag inget inflytande över vilka som jobbar hos mig, så tar jag inget ansvar heller.
Jag struntar i assistenternas problem och tänker bara på hur jag ska överleva som bäst.
 
Jag måste hålla med noga koll på schemat, så jag vet riskerna varje dag.
På söndag kan jag inte spola katetern och jag undviker att duscha, för det skulle ta alldeles för lång tid.
Vissa dagar får jag stanna inne för att ingen kan köra säkert genom hissen.
Bajsar gör jag så sällan som möjligt, och på utvalda dagar.
Jag har koll på alla assistenters styrkor och svagheter, så jag kan utnyttja dem på bästa sätt.
Så får det vara nu.
Idag har jag bara lett åt mitt inre liv, ett fåtal gånger.
Kom an bara tråkliv.
Jag ger inte upp.
#1 - - Ylva La:

Nä, ge inte upp!
Hoppas på mer leenden framöver.

#2 - - C:

Du kanske har ett tråkliv men du är himla rolig! :)
// C