Schema, schema, schema...

Jag är så jävla snärjd av assistenternas schema, så jag stryps snart.
 
Många nya halvkunniga assistenter.
Och det ändras hela tiden, schemat.
Vara hemma och titta på tv är det som återstår när två halvkunniga kommer samtidigt.
Dödligt tråkigt.
Jag måste ha koll på vem som kan vad.
Vem kan skölja ögonen, ge Ögondroppar, dra upp mig i permobilen, duscha mig, ta på en tröja utan att skada ögonen???
Det är absurt, jag väljer kläder efter vilka som jobbar!
,Och så den där jävla dygnsvilan på elva timmar som drar åt repet ännu mer.
Det är jättebra med arbetstidsregler, men inte in absurdum.
,När jag skulle på konsert i Hallsberg och skulle komma hem klockan tio på kvällen, istället för nio, när det är assistentbyte, blev det ett himla liv.
Om jag lämnar stan får jag se till att vara hemma klockan nio om jag inte vill ställa till det.
Jag är livrädd för att få ett så tråkigt liv att jag stryps.
Om jag visste att det var övergående, så skulle jag väl uthärda, men nu vet jag inte vad planen är...?