Nu är det nog!

Jag befattar mig inte med Riksfärdtjänst mer.
Om någon vill att jag ska komma och hälsa på utanför Örebro län får de själva fylla i den här https://www.1177.se/globalassets/1177/regional/orebro/media/dokument/fardtjanst/ansokan-riksfardtjanst-se-22.pdf
Och uppge INTE mitt telefonnummer, för hur noga än fyller i, så ringer nån och frågar nåt.
Jag tänker inte fälla en enda jävla ilsketår mer över Riksfärdtjänsten.
#1 - - Ylva L:

Jamen! Varför är sånt som ska underlätta tillvaron till besvär för de som skulle få hjälp? Kan man inte sätta de smartaste hjärnorna på att utforma bra tjänster, kommunicera tydligt och väldigt gärna se till att ha marginalerna på sin sida, dvs komma i tid och ha fungerande teknik.

Min erfarenhet är också att det inte alltid är till sån verksamhet som de stora resurserna styrs.

Hoppas någon i armén har tålamodet att genomföra processen, så du kan besöka något smultronställe i sommar.

#2 - - Margot Loberg:

Svensk byråkrati blir bara värre o värre, på ALLA områden, snårskog.....! Själv haft långvarig dust mä Transportstyrelsen idag, skulle betal bilskatten..... Cirkus.... ☹️